2011-01-21 | 19:09:24

Att Du På Bussen Inte Skäms!!!

Var ute för första gången idag på fyra dagar för jag var tvungen att köpa present till en som fyller år.
När jag sitter på bussen mot stan så ser jag att kvinnan framför mig beter sig lite konstigt och helt plötsligt så vänder hon sig om och spyr på sätet närmast fönsterrutan.

Till er som inte vet har jag fruktansvärt svårt för kräk (fast jag jobbar inom vården) det är till och med så illa att jag knappt kan hjälpa mina barn när dom spyr!

Men men..

Jag förstår att alla kan må dåligt och att olyckor kan hända men denna kvinna är så kall att hon tittar på det, tittar sig omkring och bara helt iskallt lägger en metro över!
Typ två minuter efter att allt detta har hänt stinker hela bussen spya och jag som sitter direkt bakom håller på att dö!
Jag var tvungen att gå av bussen men sen ångra jag mig att jag inte sa något.
Tänk på den stackare som sätter sig ytterst först och sen i godhet ska hoppa in snabbt för någon annan vill sitta och inte tittar sig för eller bara sätter sig på tidningen!!
Fy fan hade inte velat vara där och hade verkligen inte velat vara den personen!
Har man inte vett nog att säga något om man nu spyr så?
Det är skam tycker jag!!

Så till dig som spyde på bussen, HOPPAS att du sätter dig i det själv det förtjänar du fan när du inte har vett att säga något!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: